Fijn dat u geïnteresseerd bent in mijn werk en mijn website bezoekt. U vindt hier voorbeelden van werk wat ik sinds 1980 met hart en ziel heb gemaakt als professioneel beeldend kunstenaar, docent HBO, kunstproject initiator en beeldend vaktherapeut. En maak ook vooral een uitstapje naar mijn publicaties; dat geeft aanvullende informatie. In dit stadium van mijn leven ervaar sterk de behoefte om meer en meer te focussen en zorgvuldiger met mijn energie om te gaan. Dus vraag ik mij af wat ik NU, op dit moment in mijn leven nog beeldend zou willen communiceren. Welke vragen ik wil stellen. En vooral  welke bijdrage ik op bij mij passende wijze  kan leveren aan anderen  vanuit mijn ervaring. Interart projecten blijven verleidelijk, gezien vanuit de meerwaarde bij samenwerking met collega's. Installaties geven me de vrijheid om te experimenteren en disciplines te combineren. Fotografie en poëzie laten me spelen. In deze ruimte kan ik blijven experimenteen met vorm en vooral inhoud. Want juist in de leegte kunnen nieuwe creaties ontstaan.

 

 

Is this familiar to you? You meet someone for the first time, but it feels as if  you recognize the person. You travel to a new destination and when you arrive you feel completely at home. That happens to me when I express myself in clay, paint, photography or landart.

I experience freedom, inner space, peace and joy. Fortunaly I have an abundance of ideas and the possibilities for new creations are endless.

Always there is this urge to search for a translation and transformation of my thoughts and feelings.

When colour, form, adventure, research and playing comes together, I forget everyting around me and I feel like a child in the playground.

Pure Joy. It is this celebration of timelessness that makes me a very fortunate woman.

In projects and therapeutic visual artwork I meet the other person in his vunerability. For a while we travel together. Being a human being with a client has been a learning process and a blessing.

Are you touched by my work, and do you want to purchase an object, painting or photo, please contact me. I post on instagram: aerts.jose. 

My work can also be found on Saatchi online gallery 

 

LOVE ART = BUY ART

 

Nieuws

2022

04-05-2022 18:27
In 2022 konden we eindelijk na twee jaar stilstand ons leven weer oppakken. Maar in afzondering heb ik niet stilgezeten. Allereerst publiceerde ik twee nieuwe gedichtenbundels in eigen beheer getiteld LEEFtijd en VERLANGEN. Deze zijn via mijn e mail touvaille19@gmail te bestellen, maar ook te koop...
1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>